meterpersecond

Sunday 18 September 2011

rindu insan di kejauhan

ni betul sangat dan tak tipu..saya rindu awak,,,rindu sangat,,,asek tengokpic awak je tau,,,bila lah awak nak balik dekat dengan saye ni kan,,*padahal kalau awak balik pun awak still jauh jugak dari saya ni,,hmmm..betul cakap orang..kita ni kalau dah jauh je baru nak rindu..baru nak sayang....kalau tak,,,depan mate pon tak pandang....*ehh,,,tapi saya hirau taw,,,saya terharu sangat bila awak cakap awak nak cari cinta sejati,,*even awak tak cakap dengan saya....saya tak tahu nak cakap apa..tapi yang penting saya ni tunggu awak balik..hahaha,,lama ke padahal 5hari,,tapi rase macam 5tahun laa dear,,hurm,,,tahu tak,,hari tu,,time saya tengok pic awak,,tengok text awak,,tiba-tiba ada air tumpah kat mate ni,,habis bantal basah,,haishhh,,macam mane ada air plak padahal sume dah tido kan,,,TAKNAKMENGAKUNANGIS.. hahaha,,,pastu saya buat kek buah,,,TOLONGIBUBUATSAJE  hehehehe,,tapi bagus lah kan,,sekurang-kurangnya saya tolong jugak,,belajar jugak,,betol tak,,,haaaa,,,,saya drive tu memang kelakar,,tak tipu sangat..entah macam mana lupa nak turun handbreak,,weyhhhh,,,malu doy,,berdekah je kan dalam kereta tu,,,tapi alhamdulillah ada keberanian jugak lah nak drive kan,,,,tapi time selisih dengan kereta tu,,,CUAK...rase macam nak keluar then angkat kereta ke tepi,,,,pergh,,naseb dah dekat sampai rumah,,,,banyak sebenarnya nak cakap,,tapi penat lah tulis,,,nanti kita coling3x keyh,,ilyam,,,,