meterpersecond

Friday 5 August 2011

buat awak yang saya sayang,,,,,


hurm,,,betol saye rindu sangat kat awak...hari-hari awak selalu bz,,,kadang-kadang saya curiga juga,,,tak kan lah sampai awak tak sempat langsung nak text dengan saya kan,,,hurmmm,,T-T,,saya pun bz jugak,,tapi sempat juga saya selit2x send text dekat awak kan,,,saya selalu ingat awak sebok pergi mengatal,,hha3x,,jahatkan saya sampai fikir macam tu kat awak,,,saya bosan sangat time tu,,,sampai lah seorang hambe ALLAH ni cakap dekat saya,,,"tak ape lah kalau yang dia tak de masa nak balas text kite,,tapi,,cuba send je,,mane tau die senyum di saat kita send text tu,,sekurang-kurangnye die tahu,,orang yang die sayng tu,,dalam keadaan baik dan sedang merindui die,,",dan die cakap lagi,,"sebosan mana pun kita,,kita tak boleh patah balik senang2x je,,anggaplah kita ikhlas dalam berkawan dengan die,,kadang2x cinta itubukan bahagia pada kita,,bahagianya bila kita dapat bahagiakan orang lain"..lepas tu saya pikir positive,,,saya tahu awak bz,,saya ni suka salah sangka kan,,,selalu kalu awak tak de mase nak text saya,,nanti before awak tido mesti awak akan call,,awak cerita kenapa awak tak text saya,,awak cerita ape yang awak buat for the whole day,,,tengok sampai macam tu pun saya ni tetap tak appreacite awak kan,,,saya lupa yang awak juga manusia yang ada kehidupan sendiri,,ada kawan-kawan,,,buka sebok nak menghadap saya seorang je kan,,saya mintak maaf awak,


,,saya sayang awak,,cume kadang-kadang saya tak suka nak cakap dekat awak,,,saya tak nakal pun,,walau kadang-kadang saya nakal sikit je,,,tak banyak pun,,,tapi saya selalu ingat awak tau,,orang yang saye sayang,,,kadang-kadang saya nanges bila tengok pic awak,,ape lah saye kan,,macam budak kecik je,,,*tapi saye memang budak kecik kan,,,,tengok,,saye dah nanges lagi ni awak,,saya selalu tak serius bila awak cakap,,and awak selalu akan marah dekat saye,,,saye suka dengar awak marah kat saye,,sebab saya rasa cam ada orang yang jage saya,,ambil tahu semua pasal saye,,,saye rase sangat selamat,,awak selalu suruh saya jaga diri baik-baik,,awak cakap jangan tinggal solat,,,awak ingat senang ke nak cari lelaki yang akan cakap macam tu,,mungkin boleh di kira,,,adakan  mase tu awak bz sangat,,time tu saya rindu sangat kat awak tau,,awak tak replay text saye,,,saya cume rindu nak bebel dekat awak..=),,nak dengar awak ketawe,,nak dengar awak marah saya,,nak dengar awak nasihat saya...saya sayang awak,,,kalau awak tak tahu pun tak ape,,saya akan simpan perasaan tu sorang-sorang,,sebab,,kalau kita sayang kan seseorang tu,,adalah lebih baik kita berdiam diri,,,dan doa pada ALLAH,,,biar DIA yang dekatkan hati kita dengan orang tu,,,saya bersyukur sangat sebab DIA pertemukan saya dengan awak,,saya ingat DIA dah tutup pintu hati saya,,tapi tak sangka DIA buat saya sayang awak,,,awak ingat lagi tak macam mana kita kenal,,macam kelakar jugak lah,,duduk je satu sekolah tapi saya tak pernah nampak awak,,oke2x,,mb pernah tapi tak ingat atau tak perasan lah kan,,,kita mula berkawan dekat mukabuku,,masa tu,,entah la,,saya pun lupa siapa yang add siapa,,,saya tengok lah nama awak,,,eyh,,mamat ni satu sekolah dengan aku...senior aku,,tapi asal aku tak pernah nampak langsung,,,lain pulak muka die ni,,,*saya tak tengok pic awak sebab time tu line kat rumah sangat lembab,,,macam kura-kura,,,lepas tu dalam keadaanyang sangat bosan tu,,saya dengan muka tak malu pergi lah chat dengan awak,,,hha3x,,sejak tu lah kita kenal kan,,awak ingat tak,,,masa tu bulan dis tahun lepas kalau saya tak lupa lah,,satu sekolah,,tak pernah bercakap,akhirnya berjumpa dekat mukabuku,,padahal masa saya form 3 kelas awak bawah tangge,,and macam tak mustahil pulak yang saya ni tak pernah nampak awak,,dah memang itu tangge yang wajib saya lalu time pergi rehat,,pergi makmal,,pergi library,,,*awak pun librarian,,daha sah lah pakau baju hijau dan sangat lah nampak perbezaan dengan orang lain,,,awak duduk tepi pintu pulak tu,,haishhh,,,ape lah saya kan,,,



kisah saya dan awak bermula di mukabuku

,saya dengan awak jauh,,,tapi awak cakap,,walau jauh mana kita,,hati kita tetap dekat,,sweet sangat awak...awak cakap dekat saya,,,saya orang pertama yang awak pernah serius,,sama ada awak tipu saya atau tak,,tu urusan awak dengan die,,,saya sebenarnya tak nak mengharap apa-apa dengan awak saya takot saya terluka nanti,,*walaupun actually saya dah mula mengharap,,saya cume mampu berdoa je awak,,,kalau awak sudah tertulis jodoh saya,,walau jaoh mana kita,,,saya tahu,,kita akan tetap bersatu denga izinnya,,,,saya cume nak jadi milik awak yang sah,,,
jauh kan impian saya,,,tinggi sangat sampai tak tercapai,,insyALLAH,,selagi DIA bagi saya pinjam nafas ni...sekarang masa kita untuk belajar,,saya nak awak lebih fokus pada pelajaran berbanding saya,,walau apa yang terjadi pun,,saya tetap orang luar,,saya tak dapat tolong awak kalau apa-apa terjadi pada awak melainkan family awak,,,saya nak awak buat mereka bangga ada awak,,lagi-lagi mak awak,,die mesti bahagia  
dekat sane kalau die tahu awak berjaya,,mesti die tak sia-sia lahirkan awak kan,,,die tahu awak baik,,awak mesti akan selalu jadi anak bongsu die yang palin baIk,,*awak,,maaf kalau saya bukak cerita sedih ni,,,tapi saya cume nak awak tahu,,,mereka lagi penting,, 
saya cume orang luar je awak,,,yang mungkin satu hari nanti awak akan lupa siapa saye kan,,tak pe,,tu tak jadi masalah,,sebabnya,,,saya akan bahagia bila tengok orang yang saya sayang bahagia walau dia tak di samping saya,,,itu dah cukup,,awak tahu kan saya sayang awak...dan dalam masa tu saya nak awak tahu saya akan sentiasa sokong awak ape je awak nak buat,,asalkan perkara tu masih di bawah keredhaanNYA,,,dan kalau satu saat nanti ALLAH pindahkan cinta yang DIA pinjamkan dari awak ni pada orang lain,,saya redha,,,awak kena tahu,,cinta ni satu anugerah,,bukan hak milik,,DIA berkuasa atas apa sahaja yang di kehendaki,,,dan pada masa tu jugak saya nak ucapkan terima kasih dekat DIA sebab dah pinjam kan cinta untuk saya sayang awak,,,

No comments: