meterpersecond

Monday 1 August 2011

aku tahu aku bukan sempurna,,

apa ada pada kesempurnaan,,bagi aku,,xsempurna itu comel,,hurm,,sebenarnye,,kali ni more to nak luah perasaan kat hati ni,,hurmh,,,aku dah penat  menangis dah,,hati aku macam hancur dah,,aku paham die bz,,aku rase aku lagi lah bz nak di bandingkan dengan die,,,tapi kenapa lah aku sempat je na ellow2x die,,tapi die,,,aku paham,,aku bukan bodoh untuk tidak mengerti semua itu,,tapi,,tolonglah,,sekali je kot,,,just text bagitahu,,,"awak,,saya bz ni,,nanti kalau saya tak bz,,kita text ye,,tapi kalu tak sempat saya minta maaf" haaa,,mudah dan simple kan,,die bz tu macam kadang-kadang,,something tu bende yang remeh,,,,pleze laa,,aku bukan robot,,yang tak de perasaan,,,aku manusia,,,perempuan,,,



tapi ape yang terjadi pun,,aku tetap cuba nak senyum,,aku tak nak orang lain dapat tahu masalah aku,,,this my secrect problems,,,tapi sampai satu saat aku dah tak mampu nak simpan sorang-sorang,,,aku kena luah jugak kan,,,pedih,,ni bukan kali pertama aku punya kekasih,,tapi,,,aku rasa macam buat penat je aku simpan rasa cinta aku,,kadang2x aku rasa macam bodoh  kurang pandai,,menyayangi lelaki,,aku tahu die sayang aku,,aku pun sama,,tapi,,tolong lah,,ubah perangai tu sikit,,,kalau susa pun,,cuba perlahan-lahan,,




No comments: