meterpersecond

Thursday 29 September 2011

kawan...kamu lah yang saya sayang




fatin..intan..teha

..its hard to say..but i really love you dear..even i didnt text or call..i always remember you in my mind...
..i hope our friendship will last until forever..
..im glad to have you as my friend..
..i miss you and i love you...


dieya..dj..diyana..ain
..walau kita baru kenal..
..tapi aku rasa rapat sangat dengan korang..
..makan same-same..
..cop tempat kat dk sam-same..
..tido dalam dewan same-same...
..hahahaa...
..aku harap korang akan selalu ingat aku..
..aku sayang korang sangat-sangat..

mia..ana..dya..cha

..ni lah 4 orang pricessess ayah dan ibu...
..walau selalu gaduh dengan korang..
..tapi akak sayang sangat kat korang tau..
..kelakar kalau time kita kenakan ana...
..rase sunyi bila tak dapat gaduh dengan mia..
..rse rindu tak dapat manje dengan cha..
..yelah..mereka akak..
..saye kan adik...
..hehehe..

nadia..acid

..iloveyoudearsofuckingdamnmuch..
..saya sayang awak sangat-sangat..
..even 2thun je saya kenal awak..
..tapi rase macam dah lame saye kenal..
..saya rindu sangat nak makan same-same kat DM dengan awak..
..rindu kena marah dengan awak..
..awak lah yang paling caring dengan saya..
..walau awak jauh..
..percayalah yang saya akan selalu tetap ingat dekat awak..
..ily dear..

sol..eyla..dya

..my best housemate ever..
..seronok dapat kenal korang..
..walau hanya untuk 2sem je kat palam ni..
..pergi giant same-same..
..pergi pasar same-same..
..jalan kaki same-same..hheeheh..
..seronok..
..aku harap kau tak lupa aku..
..kawen nt jemput..huhuhu..




ummu

UMMU MAISARAH
..aku sayang kat kau tau...
..even dulu time form3 tu kita gaduh...
..tapi aku tak twu ape penyebabnya..
..aku rindu sangat kat kau...
..aku tahu kau sentiasa ada saat aku perlu..
..aku nka kau tahu..
..sikit pon..
..aku tak pernah nak dendam kat kau..
..aku dah lupekan semua tu..
..just aku nak kau tahu..
..thanks sudi kawan dengan aku..





#NANTI KALAU NAK KAWEN..JANGAN LUPE JEMPUT AKU..HEHEHE..INSYALLAH AKU DATANG..i love all of u..