meterpersecond

Thursday 25 August 2011

selamat hari raya kawan baikkk,,,



selamat hari raya,,,,


weeeee~,,,tak sabar gila aku nak balik johor ni,,rasa macam bertahun je tak balik,,*ayat hiperbola betol kau,,,
tetiba aku rindu sangat raya zaman aku kecik-kecik dulu,,yelah,,,zaman tu,,,budak kecik lah paling tak sabar nak beraya,,ye takk...sebab,,,DAPAT DUIT RAYA,,,lepas balik beraya semua sepupu-sepupu aku dengan aku sekali pakat kira duit raya siapa paling banyak,,kira seronok lah kan,,,sekarang pun aku still dapat duit raya jugak,,,*sebab aku masih tergolong dalam golongan belum bekerja,,,


family belah ayah,,,




bila dah sekolah,,lagi seronok,,raya dengan kawan-kawan,,kalau dekat SMKTM ISKANDAR,,,time raya kitorang buat marhaban kelas,,naik lah motor ramai-ramai,,bapak dia gila best kan!,,,time tu memang seronok,,,beraya sampai tak ingat nak balik,,,perut pun kenyang,,sebab,,setiap rumah akan menyediakan makanan yang sedap-sedap,,,bayangkan,,,kalau dekat 40 students punya rumah kitorang pergi tu sediakan makanan,,memang kenyang sampai besok lah kan,,,perh,,rindu siot aku kat member lame,,,,special budak 3BIJAKSANA,,, ,and aku pun pernah menumpang sekejap kat kelas 4GEMILANG,,hope sangat lah kita boleh jumpe dan raya sama-sama,,,

kawan-kawan ku,,,*snsd katenye,,,,



after aku dah jadi warga SAKTI pun seronok jugak kan,,bila time puasa,, ramai-ramai,,sumpah aku rindu gila buka kat DM,,,seronok,,,pergi solat terawih sama-sama,,,pi sahur dengan adik-adik dorm,,,ahhh,,,aku rindu giler geng BETA SATU,,,,bila raya pergi jamuan raya sama-sama,,bedal makanan sampai kenyang perut,,,huhu,,rindu weyh,,aku macam nak balik SAKTI semula tau,,aku rindu kawan-kawan aku,,,cikgu-cikgu,,,kelas 5MUTIARA yang havoc!!! 5BAIDURI yang semuanya bijak-bijak,,,..*dulu sebok nak habis sekolah,,sekarang rindu,,, 
aku rindu gila dekat acida husain,,,,

TL ladies

5PEARL!!!


beta satu sweet!!!*rindu giler

5baiduri time raya kat rumah cikgu elly






sekarang dekat PALAM,,,pun seronok jugak,,aku bersyukur dapat mereka jadi clasmates aku,,,group D1 yang paling stylo,,havoc,,smart!!!!,,,dan tak lupa pada warga R1406,,,aku bertuah habis dapat HOUSEMATES,,,macam korang tau,,huhuhu,,dapat lah jadi tempat aku bermanje rindu kat ibu,,hehehe,,,

GROUP D1,,,,
housemate aku,,,eylaa,,,

housemate aku lagi,,,,solehah,,,




lagi berapa hari je nak raya,,so,,aku nak ucapkan,SELAMAT HARI RAYA,,,,aku mintak maaf,,kalau aku ada buat salah kat korang,,termakan,,terminum,,terpakai,,termarah,,termaki,,,huhu,,aku mintak maaf sangat,,,,dari aku dekat SMKTM ISKANDAR...SAKTI...PALAM,,,SEKALI KORANG PERNAH JADI KAWAN AKU,,SAMPAI MATI KITE TETAP KAWAN!!!,,,aku rindu korang semua KAWAN BAIKKK!!!